Burgemeester Stieneke van der Graaf gaf het startsein Avond4daagse Noordwolde

Burgemeester Stieneke van der Graaf gaf dinsdagavond het startsein van de Avond4daagse in Noordwolde en omgeving. Er waren wandelgroepen van 5 en 10 kilometer. De wandeltocht werd voor de 68e keer georganiseerd. In verband met de warmte was er onderweg extra watervoorziening. 

FOTO: Lenus van der Broek

Dit vind je misschien ook leuk...